Google Ads reklāma

Mēs esam šeit, lai palīdzētu uzņēmējiem piesaistīt klientus
Kāpēc jāizvēlās Google ads reklāmu?
Google Ads kā ātrākais veids klientu piesaistei
  • Laikā un vietā
    Google ads ļauj uzrunāt klientus tieši tajā laikā, kad viņi meklē jūsu preces/pakalpojums
  • Cena
    Maksā tikai par reāliem mājaslapas apmeklējumiem (cena par klikšķi)
  • Targeta iespējas
    Pie reklāmas uzstādījuma var izvēlēties lokāciju un auditoriju reklāmas translācijai
  • Pārvaldamība
    Viegla reklāmas pārvaldamība. Jebkurā brīdi pēc reklāmas palaišanas var patstāvīgi ieslēgt vai izslēgt atsevišķo reklāmu grupu.

Kas ir Google Ads?

Galvenokārt tā ir iespēja ātri iegūt lapas apmeklējumus un klientus, jo Jūs "ķersiet" karstos klientus, kas tieši šeit un tagad mekle Jūsu preces un pakalpojumus.
Google Ads ir Google izstrādāts rīks digitālas reklāmas uzstādīšanai. To Jūs varat sastopt Google meklētājā un katrā Google Partner lapā, kur ir iebūvēts Google Ads reklambloks.

Katru dienu Jūsu potenciālie klienti meklē preces un pakalpojumus internetā un no Google Ads uzstādītas reklāmas ir atkarīgs, ko viņi ieraug pirmo.

Vidēji 40% no visiem lietotājiem apskata tikai reklamētas mājaslapas.
Kā mēs strādājam?
Konsultācija
Pirms sadarbības uzsākšanas mēs vienmēr izvērtējam esošo situāciju un piedāvājam visefektīvāko mērķa sasniegšanas plānu.
Konkurentu analīze
Svarīgi izpētīt esošo konkurenci, lai veiksmīgi izvēlēties līkmju un reklamēšanas stratēģijas, tāpēc mēs rūpīgi pētam gan reklāmas, gan mājaslapas, kas piedāvā līdzīgus pakalpojumus.
Atslēgvārdu analīze un semantiska kodola izveide
Saprast, kā cilveki meklē Jūsu preces un pakalpojumus internetā un pareizi sagrupēt atslēgas vārdus, jo ir svarīgi pieminēt atslēgas vārdus gan sludinajuma virsrakstā, gan kontekstā, savādāk reklāma Jums izmaksāsies dārgāk.
Tirgus analīze
Tā mēs nonākam līdz Jūsu mājaslapas sagatavošanai reklāmai. Mums ir svarīgi lai reklāma tiešām ir vērtīga Jūsu biznesam, tāpēc to vajag sagatavot trafika pieaugumām, lai tas trafiks, ko garantēs reklāma tiešam sagātātu pirkumu pieaugumu.
Mājaslapas analīze
Ar sagatavotām atslēgvārdu grupām ir īstais laiks veidot sludinājumus. Mūsu mērķis ir izveidot sludinājumus, kas optimāli terēs budžetu un tiešām piesaistīs Jūsu potenciālo auditoriju. Mūsu galvenais mērķis ir konversijas (pirkumi, pieteikumi, apmeklējumi), tāpēc mēs rūpīgi veidojam tekstus, kas atspoguļos Jūsu piedāvājumu.
Sludinājumu sagatavošana
Un beigās retrospektīva un rezultātu analīze. Mēs cīnamies ar mītu, ka reklāmas rezultātus nevar atsekot. Sniedzot Google Ads pakalpojumus mēs vēlamies precīzi redzēt darba rezultātu, tam var izmantot gan Google Ads analītiku, gan Google Analytics.
Retrospektīva
Retrospektīva un rezultātu analīze. Mēs cīnāmies pret mītu, ka reklāmas rezultātus nav iespējams izsekot. Sniedzot Google Ads reklāmas izveides pakalpojumu mēs vēlamies redzēt precīzus reklāmas rezultātus, tāpēc mēs izmantojam Google Tag manageri, Google Ads analītiku un Google Analytics.
Rezultāti
Trafika pieaugums
Konversiju pieaugums
Sasniegts izvirzīts atradījuma skaits
Klientu atgriešana